سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-22
کد خبر: 1984 |
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1400 - 15:56 |
ارسال به دوستان
پ

در این هفته 18 فعال حرفه‌ای در نظرسنجی هفتگی کیتکو شرکت داشتند. 89 درصد انتظار دارند که روند این هفته اونس طلای جهانی صعودی باشد،  11درصد دیگر از آن ها انتظار روند نزولی را دارند و هیچ یک انتظار بازار بدون روند و خنثی را ندارند. سرمایه‌ گذاران خرد هم همچنان به رشد قیمت اونس […]

در این هفته 18 فعال حرفه‌ای در نظرسنجی هفتگی کیتکو شرکت داشتند. 89 درصد انتظار دارند که روند این هفته اونس طلای جهانی صعودی باشد،  11درصد دیگر از آن ها انتظار روند نزولی را دارند و هیچ یک انتظار بازار بدون روند و خنثی را ندارند.

سرمایه‌ گذاران خرد هم همچنان به رشد قیمت اونس طلای جهانی امید دارند و تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی به بالاترین سطح از اواسط ماه نوامبر 2021 (آذرماه 1400) رسیده است.

در هفته جاری 1134سرمایه‌گذار‌خرد هم در نظرسنجی آنلاین شرکت کرده‌اند. 71درصد شرکت کنندگات انتظار روند صعودی، 17درصد آن ها طرفدار روند نزولی و 21 درصد دیگر هم طرفدار بازار بدون روند هستند.

منبع خبر «» است و صنعت طلا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1984 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه صنعت طلا مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط صنعت طلا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید