سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-22
کد خبر: 2046 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1400 - 0:59 |
ارسال به دوستان
پ

کولین سیزینسکی (Colin Cieszynski) استراتژیست ارشد بازار در SIA Wealth Management سیزینسکی معتقد است که در میان مدت روند قیمتی طلا نزولی خواهد بود، زیرا در جمعه آینده داده‌های اشتغال آمریکا منتشر می شوند که به احتمال زیاد، شاهد رشد سریع دستمزدها خواهیم بود. رشد سریع دستمزدها می‌تواند فشارهای تورمی را تشدید کرده و شرایط […]

کولین سیزینسکی (Colin Cieszynski) استراتژیست ارشد بازار در SIA Wealth Management
سیزینسکی معتقد است که در میان مدت روند قیمتی طلا نزولی خواهد بود، زیرا در جمعه آینده داده‌های اشتغال آمریکا منتشر می شوند که به احتمال زیاد، شاهد رشد سریع دستمزدها خواهیم بود. رشد سریع دستمزدها می‌تواند فشارهای تورمی را تشدید کرده و شرایط را برای اجرای سریع سیاست‌های انقباضی پولی فراهم کند.

 

آدریان دی (Adrian Day) رئیس شرکت مدیریت سرمایه
آدریان دی انتظار دارد که در میان‌مدت نوسانات انس جهانی طلا بدون روند و خنثی باشد، اما معتقد است قیمت انس طلای جهانی نهایتا افزایش می یابد و مقداری از کاهش های اخیر خود را جبران خواهد کرد.

از نگاه فاندامنتال (بنیادی) در نهایت، فدرال رزرو آمریکا مجبور خواهد شد تا از مبارزه با تورم دست بردارد و در آن زمان طلا دقیقا همان رفتاری را نشان خواهد داد که در ۲۰ سال گذشته نشان داده است. اگر فدرال رزرو با اولین نشانه‌های سقوط در بازارهای سهام و بازار کار، از سیاست‌های انقباضی (افزایش نرخ بهره) دست بر ندارد، مجبور می شود بین سقوط بازارهای مالی و رشد ضعیف اقتصادی (در یک‌ سمت) و رشد دلار و تورم (در یک سمت دیگر) یکی را انتخاب کند، که قطعا از مقابله با تورم عقب‌نشینی خواهد کرد.

 

 

منبع خبر «» است و صنعت طلا در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2046 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه صنعت طلا مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط صنعت طلا در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید